Clubul posesorilor de VOLVO din Romania
Mai 22, 2019, 06:42:09 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.
Noutăţi: BINE ATI VENIT PE FORUMUL CLUBVOLVO.RO
Chat online pe pagina principala. Aveti posibilitatea acum sa comunicati instantaneu.
 
  Website   Pagina principală   Ajutor Calendar Galerie Autentificare Creează un cont Asociatia Volvo Club  
Pagini: « 1 2 3   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: GPL  (Citit de 27333 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
vita_fresh
Vizitator
« Răspunde #30 : Decembrie 06, 2011, 06:09:18 »

Sa inteleg ca operatiunea asta de update motor+clapeta si adaugarea calutilor necesita cam o zi intreaga,poate doua?Stii cumva si cat costa acest update?
Memorat
BogdanG
Administrator
DEDICAT MARCII
*****

Popularitate: -154
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat
Mesaje: 1091



« Răspunde #31 : Decembrie 07, 2011, 11:07:17 »

170 lei costa updateul ECM+ETM.
Memorat

Diagnoza, reparatii si chiptuning Volvo -0767.726.392
ivanescusg
Vizitator
« Răspunde #32 : Decembrie 15, 2011, 10:15:41 »

revin cu noutati. cam tarziu, dar acum am avut ceva timp sa scriu si sa fac ceva calcule.

dupa ce am schimbat temostatul (care deschide la 92grC) masina trece pe gaz dupa mai putin de 500-600m (fara sa trag de ea, fara sa o ambalez). consumul de benzina dupa 3 1/2 sapt a fost de aprox 4 l. consumul de gaz calculat dupa 600 km a fost 10,5 l/100km oras si o medie de 7,8-8,2 l/100km afara. e zic ca e destul de bine. nu am schimbat inca filtrul de aer (l-am cumparat si inca il plimb in portbagaj - lipsa de timp).

pornirea pe timp rece nu se deosebeste de cea facuta pe timp cald. oricum temperaturile nu au scazut f mult... am pornit-o vreo 3 zile pe gaz dimineata si nu am avut nicio problema. oricum, se cunoaste ca am montat termostatul. consum mai mic, mers rotund....

o sa mai revin cu info cand o sa mai am....
Memorat
BogdanG
Administrator
DEDICAT MARCII
*****

Popularitate: -154
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat
Mesaje: 1091



« Răspunde #33 : Aprilie 10, 2012, 08:22:23 »

Normal ca se simte, acum ajunge motorul tau la temp de regim si merge si el normal .
Memorat

Diagnoza, reparatii si chiptuning Volvo -0767.726.392
ivanescusg
Vizitator
« Răspunde #34 : Aprilie 12, 2012, 02:56:45 »

revin cu info:

schimbat si filtru de aer.
consum oras (fara forjare, plecare batraneasca de la semafor) aprox 9,5l % gaz (consum calculat dupa 1100km).
consum afara (fara sa depasesc 100km/h) 8,0 - 8,3l % (calculat dupa 400km).
schimbat ulei.
completat ulei 350-400 ml dupa aprox 3700 km.
consum benzina 10l (alimentat dupa 1 1/2 luna).

probleme:
a inceput sa trepideze usor la relanti. se comporta ca si cum nu s-ar alimenta sau nu ar primi constant scanteie. s-ar putea sa fie si din cauza bujiilor. nu au fost schimbate de cand am cumparat masina (aprox 21.000 km)
in sarcina trage fara probleme.

a inceput sa supureze cutia de viteze. pierde ulei pe undeva. nu mult, dar lasa pete... Sad


 
Memorat
BogdanG
Administrator
DEDICAT MARCII
*****

Popularitate: -154
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat
Mesaje: 1091



« Răspunde #35 : Aprilie 18, 2012, 02:01:57 »

Mai trebuie sa cureti la un anumit interval IAC-ul si clapeta de acceleratie .

Trebuie sa verifici pe unde curge ulei si mai ales daca mai ai ceva ulei un cutie .
Memorat

Diagnoza, reparatii si chiptuning Volvo -0767.726.392
ivanescusg
Vizitator
« Răspunde #36 : Aprilie 18, 2012, 03:17:51 »

au intervenit si alte probleme (din prostia mea, cred):

vreo trei zile am plecat doar pe gaz. nu am avut nici timp nici bani sa alimentez cu benzina, iar in momentul in care (in dimineata) am incercat sa plec de pe loc si a dat in nas, m-am hotarat sa plec pe gaz.
timp de trei trei zile (6-8 porniri) "am plecat" pe gaz. problema a aparut dupa ce am alimentat. am incercat sa pornesc pe benzina. a dat sa plece de vreo 2-3 ori. a mers aprox 1-2 min, dar incercand sa plec de pe loc, murea motorul.

am decuplat bateria pt aprox 16 ore. chestia asta am facut-o dupa ce nu mai reuseam sa mai trec pe gaz acum un an in urma alimentarii cu gaz de la o benzinarie din mogosoaia. atunci si-a revenit dupa a doua incercare (a doua decuplare a durat 36 ore).

intrebare: la ce ar tb sa ma astept? ce piesa (piese) ar fi putut "cadea"?



Memorat
lucian
Vizitator
« Răspunde #37 : Februarie 09, 2013, 07:23:13 »

Eu am o instalatie Vialle pe masina mea(un volvo s80,fab 2001 motor 2.4 benzina).Instalatia este pusa in Olanda,este o instalatie de top cu injectie pe fiecare piston in parte,(gazul ajunge in forma lichida)singurele figuri le face vara,cand temperatura depaseste "x"grade(nu am reusit sa imi dau seama care este maximul).Sincer,consumul pe gaz in oras(Bucuresti)nu depaseste 15-16 in conditii de aglomeratie,doar ca trecerea dp benz pe gaz se face automat doar in momentul cand nu mai exista combustibil,iar pornirea la rece  am facut-o intotdeana pe benz..iar trecerea se face manual.
Memorat
Pagini: « 1 2 3   In sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Creat cu MySQL Creat cu PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Traducerea în limba română © 2006-2007 www.smf.ro

Validat cu XHTML 1.0! Validat cu CSS!