Clubul posesorilor de VOLVO din Romania
Mai 22, 2019, 06:41:42 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.
Noutăţi: BINE ATI VENIT PE FORUMUL CLUBVOLVO.RO
Chat online pe pagina principala. Aveti posibilitatea acum sa comunicati instantaneu.
 
  Website   Pagina principală   Ajutor Calendar Galerie Autentificare Creează un cont Asociatia Volvo Club  
Pagini: 1   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: DIY: How to install drip protection over the climate air inlet housing  (Citit de 4969 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
BlackAdder
Vizitator
« : Iulie 10, 2014, 12:16:04 »

Bună ziua!
În urma unei discuţii private cu un domn prezent aici pe forum, care mi-a apreciat celălalt DIY, am decis să prezint o adaptare pe care am făcut-o maşinii, pentru a preveni pătrunderea apei prin gura sistemului de climatizare.
În esenţă, atât eu cât şi mulţi alţi posesori de autoturisme Volvo platformă P2 (şi nu numai), care au fost nevoiţi să-şi înlocuiască parbrizul, au avut probleme cu pătrunderea apei în zona pasagerului.
Suspiciunile de lipire defectuasă a parbrizului nu sunt fondate de cele mai multe ori, deoarece apa pătrunde, de fapt, prin gura de admisie a aerului proaspăt. Ajunge acolo pătrunzând pe la capetele "jgheabului" de plastic de sub parbriz (draining channel) şi, în continuare, prin garnitura care se interpune între parbriz şi acel "jgheab", ajungând să picure fix în gura ventilaţiei.
În consecinţă, se impune montarea unui fel de acoperiş.
Personal, am recurs la fixarea unei bucăţi de tablă teflonată (o jumătate de tavă de copt Grin) în zona în care picură apa.
Găurile le-am făcut cu un şurub înroşit. Puteam folosi şi un burghiu, dar mi-a fost teamă să nu crape plasticul.
Pot parca sub Niagara, acum, că nu mai intră strop de apă.

PS: În poze nu sunt greşeli, doar că mi s-a părut mai potrivit aşa.
« Ultima modificare: Iulie 10, 2014, 12:24:43 de către Heimdallr » Memorat
BlackAdder
Vizitator
« Răspunde #1 : Iulie 10, 2014, 12:27:11 »

Şuruburile şi piuliţele le-am asigurat cu silicon negru.
Peste porţiunile "nude" ale şuruburilor am pus bucăţi de furtunaşe de cauciuc.
Memorat
vita_fresh
Vizitator
« Răspunde #2 : Iulie 10, 2014, 01:21:54 »

Foarte frumos!
La mine nu intra apa,dat fiind faptul ca inca am parbrizul original. Dar e crapat si o sa il schimb candva si probabil voi recurge si eu la metoda asta.
Memorat
BlackAdder
Vizitator
« Răspunde #3 : Iulie 10, 2014, 01:22:44 »

Cred că n-am aruncat cealaltă jumătate de tavă... Grin
Mulţumesc de aprecieri!
Memorat
BogdanG
Administrator
DEDICAT MARCII
*****

Popularitate: -154
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat
Mesaje: 1091



« Răspunde #4 : Iulie 12, 2014, 01:12:10 »

1. ce tava ai folosit ? de care ?
2. ai cumva o poza cu tava originala ?
Memorat

Diagnoza, reparatii si chiptuning Volvo -0767.726.392
BlackAdder
Vizitator
« Răspunde #5 : Iulie 12, 2014, 09:36:22 »

Grin
N-am poză cu tava, dar pot pune una cu cuptoru'... Grin
Memorat
Pagini: 1   In sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Creat cu MySQL Creat cu PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Traducerea în limba română © 2006-2007 www.smf.ro

Validat cu XHTML 1.0! Validat cu CSS!